Joost Pennings

Prof. dr ir J.M.E. (Joost) Pennings is een autoriteit op het gebied van risicomanagement en het gebruik van instrumenten voor risicomanagement met bijzondere aandacht voor grondstoffen en energiedragers. Een van zijn drijfveren is om inzicht te geven in het functioneren van goederentermijnmarkten. Joost Pennings is de AST professor in de Theorie en Praktijk van Goederentermijnmarkten […]

Monique van den Broek

Monique van den Broek is Principal Consultant bij CQM. Ze heeft ruim 15 jaar ervaring met het toepassen van Advanced Analytics en Data Science in verschillende business vraagstukken. Hierbij heeft ze de laatste jaren veel projecten uitgevoerd in de Agri en Food sector, waaronder voor Albert Heijn en een grote coöperatie van veehouders en telers.

CQM

Consultants in Quantitative Methods (CQM) is een gerenommeerde specialist en opleider in Data Science. In 40 jaar heeft CQM een indrukwekkend portfolio opgebouwd waarbij Advanced Analytics en Data Science tot duizenden toepassingen hebben geleid. De honderden opdrachtgevers zijn zeer uiteenlopend, maar enkele voorbeelden van producten & oplossingen door CQM ontwikkeld: Met ‘BiedOptimaal’ bieden en vragen […]

Cesar Moerman

Cesar Moerman is al 25 jaar actief in de journalistiek en vervolgens mediatraining. Samen met Frank Peters vormt hij een zeer ingespeeld team, dat al zo’n 20 jaar mediatrainingen en -workshops verzorgt.

Gijs Weenink

Gijs Weenink is al meer dan 25 jaar een voorloper in op het gebied van debatteren in Nederland en Europa. Hij was de debatexpert en -trainer in het winnende campagneteam van Jan Peter Balkenende in 2006 en campagneleider en adviseur in verschillende winnende campagnes. Ook auteur van het boek ‘Ben ik in beeld?’. In de […]

Pieter Cloo

De rode draad door de loopbaan van Pieter Cloo is crisismanagement. Pieter Cloo is een ervaren crisismanager. Betrokken bij 40 crises bij publieke en private ondernemingen/organisaties waaronder landbouw.

Frank Peters

Frank Peters is directeur bij communicatieadviesbureau Virtus Communications. Hij is meer dan 30 jaar actief in de communicatie-advieswereld en gespecialiseerd in reputatiemanagement, issues-management en crisis-communicatie. Frank is auteur van verschillende boeken over crisiscommunicatie en reputatiemanagement, waaronder ‘Reputatie Onder Druk.’ Hij adviseert opdrachtgevers zoals FrieslandCampina, LTO Nederland, de Nederlandse Zuivelorganisatie, Robeco, Radboud-UMC en Achmea.

Glenn Schoen

Glenn Schoen is een ervaren en internationaal erkend specialist in het trainen en adviseren van tientallen bedrijven, overheidsonderdelen en internationale instellingen bij het voorbereiden op en ondersteunen tijdens crisissituaties, van Nederlandse, Britse, Duitse, Zweedse en Amerikaanse multinationals tot onderdelen van de VN en de Nederlandse overheid. Hij geeft regelmatig tekst en uitleg bij crisissituaties in […]

CONTACT VIA: Gerrianne Jansen

TRAINING ADVISOR | ORGANIZER | OWNER ACADEMY Ir. Gerrianne Jansen   U kunt contact met haar opnemen voor informatie en advies via: +31 (0) 55 – 843 48 79 of rechtstreeks +31 (0) 6 – 53 69 64 70.