Training Crisiswoordvoering

Data voor deze training:
17 maart 2022

Bent u voorbereid op woordvoering in crisistijd? Bent u zich bewust van het risico op reputatieschade voor uw bedrijf of product?

Leer in één dag hoe u crisiswoordvoering aanpakt, terwijl dit niet uw dagelijks werk is. Het accent ligt op televisie-interviews, omdat visuele communicatie steeds belangrijker wordt. Na de training kent u de basisprincipes van crisiswoordvoering en bent u in staat als crisiswoordvoerder voor uw bedrijf of organisatie op te treden. De training is bestemd voor professionals in de Food & Feed sector.

U wordt drie keer live geïnterviewd, waarna de opnames in de groep worden besproken. Door de kleine groep is er ruim aandacht voor uw leervragen en feedback op het optreden. Deelnemers geven aan ook veel van elkaar te leren.

Investering€1.495 excl. BTW
Aantal deelnemers4
FolderFolder
ProgrammaProgramma
Tijden9:00 inloop / 9:30 start / 17:00 informele afsluiting
LocatiePrins Petfoods, Veenendaal
InschrijvingDrie weken voorafgaand aan de training

Als leermateriaal ontvangt u het boek Mediatraining voor iedereen van Frank Peters.

Optioneel:
U krijgt de mogelijkheid gebruik te maken van persoonlijke feedback. In een telefoongesprek loopt u uw eigen optreden door om uw leervragen beantwoord te krijgen. De kosten hiervoor bedragen €200 (dit is aanvullend op de prijs van de training)

De docent(en) bij deze training:

Frank Peters

Frank Peters is directeur bij communicatieadviesbureau Virtus Communications. Hij is meer dan 30 jaar actief in de communicatie-advieswereld en gespecialiseerd in reputatiemanagement, issues-management en crisis-communicatie. Frank is auteur van verschillende boeken over crisiscommunicatie en reputatiemanagement, waaronder 'Reputatie Onder Druk.' Hij adviseert opdrachtgevers zoals FrieslandCampina, LTO Nederland, de Nederlandse Zuivelorganisatie, Robeco, Radboud-UMC en Achmea.

Cesar Moerman
Cesar Moerman is al 25 jaar actief in de journalistiek en vervolgens mediatraining. Samen met Frank Peters vormt hij een zeer ingespeeld team, dat al zo'n 20 jaar mediatrainingen en -workshops verzorgt.